Pages

Monday

Boleh Ke Saya Maafkan Si Bangsat Itu?

Persoalan di atas sangat2 saya benci. Kenapa? Sebab saya takkan pernah terlintas kat hati saya untuk maafkan orang itu. Jap2. Apa kata saya gelarkan orang itu sebagai Si Bangsat. Ok x? Saya rasa ok. Sebab sepanjang hidup dia, memang dia selalu membangsatkan diri dia di hadapan saya. Dan saya sangat benci dengan Si Bangsat tu.

Hari ini saya dapat tau Si Bangsat telah pun me'remove'kan saya dari friend list dia di Facebook. Atas alasan apa dia remove saya? Adakah kerana dia taknak rahsia kebangsatan dia tersebar ke seluruh internet atau pun buah hati baru dia dapat tahu? Ha ha ha. Memang bangsat la hidup dia.

Saya tahu, entry kali ini agak kurang ajar. Tapi siapa yang mampu dapat rasakan apa yang saya rasa? Si Bangsat tu yang jadikan saya macam ni. Ini blog saya, dan saya berhak nak luahkan apa yang saya rasa dan fikir.

Kesian juga pada perempuan yang bakal dia nikahi. Sebab takkan dapat hidup senang. Hi hi hi. Sorry la Si Bangsat. Aku pun ada perasaan juga. Dan perasaan ini la yang kau pernah sakiti. Yang pernah kau lukai. Terlalu dalam lukanya Si Bangsat!

Sempena hari raya ni, saya maafkan semua orang. Tapi, Si Bangsat tetap bangsat. Saya takkan maafkan. Selagi dia tak melutut depan saya minta maaf, selagi tu la saya takkan maafkan dia. Sampai bila2. Sekian sahaja entry tentang Si Bangsat! Bangsatlah hidup kau wahai Si Bangsat!!!

No comments: