Pages

Sunday

Karutan Myra 2

Semuanya serba tak kena. Tidur jam 5 pagi dek kerana takutkan ada yang mengganggu. Almaklumlah duduk sorang2 dalam bilik yang ditinggalkan hampir 2 minggu. Nasib baik la tak jadi apa2. Bangun pagi pula jam 9 pagi. Memang la tak cukup tidur! Saya kalau da tak cukup tidur mula la badan terasa panas, kepala berdenyut, rasa macam nak marah saja.

Rumet semua belum lagi pulang ke UMP. Semua dijangka sampai pada malam ini. Kalau waktu siang, saya berani la sikit untuk duduk sorag2 dalam bilik. Tapi, kalau waktu malam, sorry to say la. Hi hi hi.

Semalam saya rasa bahagia sekejap. Pandai betul dia gembirakan saya. Memang cara dia macam tu. Dia cool! Tak macam lelaki lain. Saya suka sangat. Memang dia cool la. Jarang la nak jumpa lelaki yang cool macam dia dalam hidup saya. Selepas ayah saya, dialah lelaki yang paling cool penah saya jumpa tau!

Tak sabar nak jumpa dia. Betul2 tak sabar. Rindu sangat da dengan dia. Hi hi hi.

Nak mimpikan si dia yang cool tu. Lepas tu nak siapkan kerja2 yang berlambak2 atas meja. LoL.

No comments: