Pages

Thursday

Saya Sunyi.


Hari ini dia tidur awal. Penat sangat gamaknya sebab mesin rumput di halaman rumah makcik dia. Saya? Penat buat biskut semperit. Internet pulak sangat lembap sejak akhir2 ni. Nak loading video di Youtube pun payah. Apa kejadahnya!

Mama dan ayah dalam perjalanan ke Pontian kerana ada orang meninggal. Penting agaknya bagi ayah sampaikan tergesa2 balik malam ni juga. Kami adik beradik tak ikut sebab Deli ke sekolah esok memandang UPSR da dekat. So, kami tak ikut bersama. Harap2 mama dan ayah pergi dan pulang dengan selamat.

Saya sunyi. Dia sibuk sangat pada waktu siang. Waktu malam pula dia nak tidur awal. Bila saya merajuk baru dia nak temankan saya sms. Ye la. Kami saling berjauhan hanya sms je la dapat kami melepaskan rindu. Tapi, bila da sms dia macam takde mood. Kalau dia takde mood, faham2 saja la. Ada saja yang tak kena. Kalau dia baca ni, saya harap dia dapat luangkan lebih masa pada saya. Saya terkilan.

1 comment:

casper86 said...

Dia tu sape? Kenapa berjauhan?