Pages

Monday

Selamat Hari Raya Aidilfitri.

Gambar2 di bawah disumbangkan oleh blackberry phone Kak Nana.

Kaum hawa keturunan nengrat!

Puteri2 nengrat yang cute.

Selamat hari raya aidilfitri kepada semua yang mengenali diri ini. Baru saja sampai rumah dari kampung halaman di Kota Tinggi, Johor. Perjalanan yang sememangnya penat tapi berbaloi kerana masih dapat mengumpul duit raya walaupun sudah tua. Hi hi hi.

Pengalaman raya tahun ni lebeyh kurang sama saja macam tahun2 sebelum ni. Cuma best sket bila terasa seperti semakin muda kerana saya xperlu minta duit raya kerana dengan automatiknya saya akan mendapat duit raya. Hi hi hi. Mana taknya, sebelum2 ni saya memang susah dapat duit raya mungkin sebab saya kelihtan seperti sudah tua. Tapi, tahun ni saya nampak muda! Yeay! Mungkin sebab da bahagia dengan ensem boy saya sape lagi kalau bukan Si Booncit! (Dia tak nak gelaran Si Booncit, sensitip katanya. Ha ha ha!)

Letih dan penat. Lapar jugak. Hu hu hu. Omaigod! Pipi saya semakin naik! baru je pasan bila tengok gambar di atas. Dem!

No comments: