Pages

Sunday

Kawan2 Saya!

Adakah saya hanya layak berkawan dengan mereka yang cantik? Ha ha ha. Tah la. Sepanjang hiudp saya ni, yang saya perasan, hanya mereka yang cantik saja yang jadi kawan saya.

1st sekali Faizah. Dia ni terlalu cantik. Kulit sangat putih dan mulus. Mata besar. Kening lebat. Rambut ikal mayang dan berwarna coklat sama macam anak mata dia. Cantik sangat. Mama saya suka sangat dengan dia. Sopan santun and lembut. Mana taknya, ayah dia ada darah kacukan Pakistan. Hi hi hi.

Yang 2nd, M. Dia pun cantik sangat. Hidung mancung. Pun kalau tengok dia ni ala2 Arab. Sukar nak describe kecantikan dia. Hi hi hi.

Yang 3rd plak, tak boleh nak reveal kat sini. Sebab nanti ada orang terasa. Saya suka berkawan dengan dia sebab dia baik hati. Suka tolong saya. Tapi saya sedih sebab jarang sekali dapat tolong dia. Dia putih. Putih sangat. Hi hi hi.

Kalau combinekan ketiga2 di atas, saya memang dapat rasakan saya paling terhodoh antara mereka. Hi hi hi. Besar sungguh kekuasaan tuhan di atas kurniaanNya kepada rakan2 baikku. Sikap mereka secantik dan sehalus wajah dan kulit mereka. Saya sayang mereka semua. Mode sekarang adalah untuk mencari mereka2 yang cantik untuk menjadi kawan2 baru saya. Hi hi hi!

No comments: