Pages

Thursday

Lapang!!


Alhamdulillah. Akhirnya berjaya juga saya mempersembahkan research saya. Lapang sudah kepala ni.

Heee~!

Sekarang tengah menenangkan kepala. Mengantuk juga rasa. Tapi best pula saya layan lagu2 Britney Spears zaman dulu2. Yup! Saya adalah peminat dia no 1 dari zaman sekolah dulu. Setiap malam kalau nak tidur, mesti saya akan pasang lagu2 dia. Masa prep plak, sambil study saya layan lagu2 dia. Pergh! Masa tu adalah zaman kegemilangan dia dan saya.

Bila dengar balik lagu2 dia, teringin plak saya mahu kembali ke zaman dulu2. Cemerlang, gemilang dan terbilang. Sekarang ni je selalu sangat rasa down. Kalau dulu, saya happy sepanjang masa. Tak pernah tahu macam mana rasa down. Bila da masuk universiti ni baru lah tau. Tapi, saya rasa, masa hari tu adalah kali terakhir saya rasa down gila2.

Hope everything will be fine after this.

No comments: