Pages

Tuesday

Padat!

Kasihan sungguh kepada kawan2ku serta diriku. Harini kami bertungkus lumus untuk ke kelas yang sangat padat. Dari pukul 9 pagi hingga pukul 11 pagi. Break. Dari pukul 2 petang hingga 6 petang. Break. Dari pukul 8 malam sampai pukul 10 malam.

Selepas jam 10 malam, barulah kami nak menelaah buku2 yang sudah tersadai di atas meja. Huh~

Tiba2 hati ni rasa tak seronok pula untuk berkonvo Sabtu ni. Kerja2 semakin bertambah. Integrated project pun tak sentuh lagi. Test semakin hampir.

Tengahari tadi saya ada senaraikan chapter2 yang perlu saya ulangkaji sebelum menjelangnya Test 2 by subject. Dan saya dapati terlalu banyak benda saya kena betul2 faham. Saya dalam keadaan tension dan compression (tiba2 rasa nak applykan teori engineering menchanics plak!) sekarang ni.

Walau apa pun keadaan saya, saya kene berfikiran positif k. Masih ada yang lagi stress dari saya. Masih ada yang mengalami terlalu banyak masalah dalam hidup. Kalau nak dibandingkan dengan saya, saya rasa masalah saya ada satu sahaja iaitu pasal pelajaran. Yang lain masih dalam kawalan.

The day after tomorrow he will coming here! Can't wait for it. Wanna eat oblong with him. Hi hi hi. Sabar2.

No comments: