Pages

Thursday

Persembahan Esok Hari.

Ini adalah slide presentation saya untuk subjek Academic Report Writing dan akan dipersembahkan pada esok hari. Jangan kata saya jiwang ok. Ini adalah tajuk yang saya terima daripada Aida aka rumet katak saya, di kala saya dan ahli kumpulan tidak ada idea. Kami menjangkakan tajuk ini senang. Tapi sangkaan kami meleset. Tajuk ini sangat susah kerana kami sudah puas mencari artikel and segala macam journal yang membuat research pasal bendealah ni.

Lepas daripada presentation ni, saya dan rakan bertungkus lumus dan berhempas pulas serta bergerak tangkas untuk mempersiapkan diri bagi menjawab 2 test! YEYEAHHH!

Usaha adalah tangga kejayaan. Tapi, saya selalu jatuh bila naik tangga. Adakah saya akan berjaya dengan dipenuhi segala lebam dan cedera parah?? Oh! Tidak!!!

No comments: