Pages

Thursday

Student Yang Bernama Amirah.

Malam ni ada test 2 untuk subjek Material&EnergyBalance. Waaa. Mood terus hilang sebab bagi saya subjek ni lebih susah dari subjek ThermoKK. Saya memang tak boleh nak bawa subjek ni. Mungkinkah saya akan repeat balik subject ni? Ahhh..saya da tak kisah kalau saya terpaksa ambil balik subjek ni. Saya kenal dan tahu kemampuan diri saya. Pedulikan kata2 orang sebab saya yang tanggung semuanya.

Lepas jawab test ThermoKK semalam, baru saya rasakan bahawa subjek itu terlalulah senang jika nak dibandingkan dengan subjek MEB.

Takde mood sangat2 nak study MEB. Berdebar juga bila kawan2 semua sedang bertungkus lumus untuk menjawab test malam ni padahal saya relax lagi makan megi.

Habit baru saya. Setiap hari saya makan megi. Saya tak tau kenapa. Bosan sangat dengan makanan di cafe. Saya tahu, itu semua bakal mengahncurkan organ dalaman saya. Tapi, saya seperti ketagih dengan megi. Hish! Si Booncit mesti kecewa dengan sikap saya. Isk..isk..

Saya memang stress. Stress!

4 comments:

abu said...

ish2 dgilnye die...
kan booncit dh ckp jgn mkn megi...

Myra said...

alaa....nak buat camne....skang ni tgh tensen...kalau tak tensen....leh la jauhkan megi tu sket....hu hu hu....

^linas^ said...

megi.bahaya.

Myra said...

hu hu hu....i noe....