Pages

Saturday

Almost Finished~!

Motif paparan gambar ini: Menyerikan entry blog saya malam ni. Boleh kan? Berseri sudah entry malam ni. Proud of me! *Tepuk tangan* LoL~! Jap2! Adakah mata saya kelihatan seperti L dalam movie Death Note??

Setelah 2 hari bertungkus lumus mengulangkaji subject statistic ni, akhirnya, pada jam 2.40 a.m. saya telah berjaya mencapai ke chapter yang terakhir! Saya teruja! Psst. Saya tak hadir ke kelas masa chapter 2nd last ni diajar. So, study sendirik2 la jawabnya. Nak tanya kengkawan, mereka pun musti sedang busy dengan hal masing2. How consider I am. Heee~!

Sekejap lagi, saya nak menghabiskan chapter yang terakhir bagi subject ni. Mencabar. Sebab? Saya tidur masa chapter ni di'explain' kat depan. Sorry. Saya tak tidur malam tu sebab nak siapkan assignment. Tapi, at least saya hadir ke kelas. Good girl~!

Mengikut perancangan jadual ulangkaji dalam kepala saya, esok saya akan mula untuk mengulangkaji bagi subjek Thermo KK. Untuk subjek itu, saya dapat merasakan at least 2 chapters/day. Almaklumlah, saya ni malas ke kelas.

Inilah akibatnya. Saya sudah mula insaf dan menyesal. Tapi tiada gunanya lagi. Ermmmm. Tidak mengapa, kejayaan sentiasa mencari orang yang rajin berusaha. Tapi, kalau kejayaan sesat, tak dapat lah dia cari saya! Oh no! I'm scared right now!! No!!

Saya perlu muncul depan kejayaan supaya dia nampak saya dan kami dapat berpelukan. So, usaha Amirah! Usaha mencari kejayaan! Araso uppa! Erk~! So sudden. LoL~!


No comments: