Pages

Saturday

Hamba Fesyen?

Saya betul2 tak paham dengan fesyen muslimah sekarang ni. Ada ke patut butang letak kat kepala macam tu. Tak tau la pada pandangan perempuan lain cantik atau indah. Tapi, bagi saya ianya kelihatan amat hodoh sekali. Memang hodoh! Please la kalau nak berfesyen sekali pun, janganlah pilih aksesori yang melampau peliknya untuk digayakan kasual. Please2!

Saya peminat fesyen pelik. Tapi, fesyen pelik ni sangat2 tak sesuai ok. Brooch berbentuk butang macam tu sesuai la kalau nak sematkan kat tengah2 tudung yang terbelah tu and barulah nampak fungsi brooch tu. Bukannya atas kepala macam tu. Adoyai!

3 comments:

Pinky Pixie said...

masing2 ade citarasa tersendiri kot.

Hana said...

rasanya butang tu utk tahan peluru kot. ala2 kalis peluru gitu. hahaha~ mcm2 fesyen skrg. mmg pelik!

Myra said...

pinky: yup...pandangan dan citarasa masing2 berbeza....:)

hana: orang kita kan kreatif.....:)