Pages

Wednesday

La Tahzan.

Sangkaan saya sangat tepat. Permintaan saya ditolak mentah2. Airmata saya berjurai laju. Hati saya terkilan. Andai kata saya tidak sempat memenuhi keinginan di hati saya, saya berharap agar semua tahu bahawa saya betul2 terkilan.

La tahzan, Amirah.

Ya. Saya tidak akan bersedih. Tapi, sekiranya permintaan saya ini betul2 tidak dapat ditunaikan, saya akan terkilan seumur hidup saya. Saya pernah terkilan. Dan saya tidak mahu lagi terkilan untuk kali yang kedua.

Please understand me. Please understand for what I want in my life. I don't want money or even food. I just want to be blessed by Allah in our relationship. Please help me.

2 comments:

masshie mastura said...

hye nape nie.
jgn sdeyh2 k :)
b strong. n happy always.
jgn sbb dugaan allah yg kecik pun kite jadi lemah.

Myra said...

hai....ok..skang da tak sedih... think positive always....
yeah!!!