Pages

Wednesday

Lapar Di Hari Raya.

Salam Aidil Adha.

Best sangat bila terdengar takbir raya malam tadi. Masa tu saya sedang melilau di East Coast Mall. Bila balik UMP, terdengar plak takbir raya yang dialunkan oleh warga UMP sendiri. Ok. Fine. Hati saya rasa tenang. Sampai bilik, kemas2 sikit bilik. Then, amik wudhuk. Solat Isyak. Mengaji. Lately, saya suka mengaji. Mungkin sebab sudah lama saya tinggalkan Quran. Tak macam masa zaman saya sekolah dulu. Setiap masa bersama Quran.

Hurm. Dan sekarang orang lain bergembira menyambut raya. Saya di sini kelaparan. Cafe tak bukak! Damn! Laparrrrr! Apa tanggungjawab pengusaha cafe ha? Bukan ke tanggungjawab diorang bukak je cafe tu eventhough raya camni? Diorang tak fikir ke yang masih ada lagi student kat UMP ni? Sengal!

Kalau la saya NC u ni, saya akan putuskan untuk kafeteria beroperasi seperti biasa walaupun masa tu cuti! Da la koperasi tak bukak. Keliling u ni mana ada kedai makan yang dekat. Semuanya jauh. Urgh! Saya lapar sekarang. Dan saya rasa macam nak makan rumet saya! LoL~!

No comments: