Pages

Tuesday

Looking Good!

Ha ha ha. Percaya tak kalau saya kata saya takut apabila menjelangnya tahun baru? Ya. Saya takut bila menjelangnya tahun baru sebab saya rasa umur saya makin cepat tua berbanding kawan2 saya. Almaklumlah. Sambut burpday dulu. 5hb Januari ok. So? Takut tak? Lagi beberapa bulan saja lagi umur saya nak menginjak ke angka 23! Oh no!!

Dan saya telah menemukan beberapa formula baru. He he he. Menukar gaya fesyen. Yeah! Kalau dulu saya selalu sahaja mengenakan plain t-shirt dan jeans. Tapi, pada kali ni saya akan mengenakan t-shirt yang funky sket. So, saya beli t-shirt warna putih yang ada cartoon. Hak hak hak! Saya nak try pakaian yang basic dulu. Then, saya beli cardigan untuk sesuaikan gaya saya yang bertudung ni. Wah! Of course DD akan jeles dengan white tee saya.




Saya suka tengok gaya fesyen semasa. Sampaikan DD pun akan ajak saya shopping sebab saya tahu mix n match fesyen. Tapi, saya sendiri tak berani nak try. Mungkin sebab tak yakin dengan diri sendiri. Saya takut bila tengok girls yang berbadan plump atau chubby ni berfesyen sebab kadang2 diorang akan nampak weird! Dan seperti menjadi hamba fesyen. Saya taknak termasuk dalam golongan itu. So, biarlah saya berfesyen yang sesuai dengan keadaan figure saya yang agak curvy ni. Psssst..macam Beyonce Knowles atau Mariah Carey neyh! Ahaks! Pewasan gileww! Yewww!

No comments: