Pages

Sunday

Mata Air.

Gambar dari fb kawan dia.

Huwaaa! Tak malunya tajuk entry ni! Hak hak hak! Peduli hapa haku! Wops! Bersopan plis. Hokeh. Harini masuk 2 minggu saya tak jumpa dengan mata air saya seorang ni. Rindu sangat2!
Dia pun rindu saya jugak~! Baru je sekejap tadi dia minta saya send mms gambar saya. Tapi, malangnya hp saya tak boleh nak send mms. Betul2 mendesak kot dia tadi. Sian dia.

Takpe, 25hb ni kita balik Lumut ye sayang. Tolong mama ngan ayah buat ikan bakar. Syian betul kat dia.

Gambar dari hp dia.

Haaaa. Muka ni lagi keshian. Tapikan...hi hi hi...tapi...baju tu kan...hi hi hi....syhhhh...saya tak boleh memalukan mata air saya. Nanti berderai mengalir air mata mata air saya ni. Kita jumpa nanti eaa shayang.

Holoh! Gewdiksnya saya! Tak suka baca entry neyh~!

No comments: