Pages

Tuesday

Perempuan Itu Wanita.

Wajib dan sunat serta harus bagi seorang perempuan untuk bershopping.Saya tidak terkecuali. Tapi bagi saya, cukuplah kalau saya dapat mencuci mata sekiranya duit dalam purse sudah tinggal beberapa not merah. Ha ha ha. Selebihnya saya berterima kasih kepada my lovely bf for spending his money to his cute and sweet gf. Hi hi hi.

Cute tak? Handphone tu cute kan! Nokia C3. Pemberian dari orang tersayang. Pink dia sangat cantik. Terang sangat dan boleh dikatakan hot! Setiap detik saya akan pandang hp ni. Sebab warna dia mampu membuatkan saya happy. Ha ha ha.

Saya cukup puas hati dengan lipgloss dari Elianto ni. Kenapa? Sebab utama adalah harga dia yang murah. Hanya RM4.00. Face mask pulak, RM1.80/sekeping. Lipgloss dia sangat sedap. Saya yang tak suka pakai lipgloss boleh guna sebelum nak tidur. Sebab sedap! LoL~!

Sekarang tengah review baju2 untuk perempuan yang plus size macam saya ni. Tiba2 rasa macam nak jadi lady sikit. Ahaks~! I'm addicted to fashion now. Don't know why. Hope that I don't spend my penny for dresses and jeans. I want to spend it for foodddd! LoL~!

No comments: