Pages

Sunday

Saya Memang Pemalas.

Huargh! Penat pulak rasanya even tak study apa2 pun. Saya betul2 dan memang sudah rasa fed up nak jawab paper ni. Mana taknya, tertunggu2 je. Ok. Salah satu sikap saya adalah saya tak suka tertunggu2. Kawan2 saya pun sudah faham dengan sikap saya yang satu ni. Tapi, paper EM dan MEB ni masih lagi tak faham2 sikap saya! Ini yang bisa membuatkan darah patik menggelegak!

Bosan! Esok 2 orang rumet saya sudah selesai final exam dan diorang decide untuk keluar terus dari UMP sebaik sahaja habis paper. Saya, tinggal keseorangan untuk menunggu paper MEB plak. Sedih dan sayu hati saya ni. Tapi, tak mengapa. DD ada disamping saya. Dia akan balik dari Kelantan esok setelah menghabiskan masa bersama bakal keluarga mertua. Tak sabar nak makan lauk pauk daripada daging lembu yang dikorbankan. Heaven~

Seharian suntuk saya berblogwalking disebabkan kebosanan yang menggila dalam diri. Dalam banyak2 blog tu, saya memang keep reading this blog. Sebab2 saya baca blog dia tanpa berkelip mata ialah disebabkan oleh owner blog yang sangat cute dan bijak. Suka sangat! Muda lagi tau. Tapi, da boleh jadik celebrity Malaysia. Banyak dia berceloteh. Tips2 pun banyak. Dan blog dia sangat santai dan cool.

Apa yang penting yang saya nak nyatakan dalam entry ni ialah.....study week adalah sangat membazirkan masa student.

No comments: