Pages

Tuesday

Saya Sedar Bahawa Saya Sangat Kolot Sebab Saya Emo Tengok Iklan Pad Yuna!



Adakah anda setuju dengan saya? Setuju dengan sikap saya yang emo dengan iklan di atas. Kadang2 saya tengok Yuna ni da tak macam dulu. Sejak pandai berfesyen ni, saya dapat lihat perubahan dalam diri. Pakaian semua ketat2. Pakai legging yang menampakkan bentuk kaki. Sebelum ni, saya ada juga terperasan bahawa Yuna ada bersalaman dengan lelaki dalam klip video lagu raya dia. Dari situ saya da terkejut. Kemudian, iklan ni. Lagi la saya hilang respek pada dia selaku penyanyi wanita yang bawa personaliti seorang muslimah.

Sekarang ni pun ramai budak2 remaja jadikan Yuna ni sebagai ikon dalam berfesyen. Apa yang saya nak tekankan, fesyen Yuna adalah salah dari segi agama Islam. Anda sendiri dapat menilaikan semua tu. Mungki saya tak layak untuk cakap soal ni. Tapi, saya tak suka bila dia dijadikan ikon para remaja. Terima kasih.

4 comments:

ziema said...

yes!!! setuju sangat. tengok je masa Shout! Awards hari tu. sangat tak berkenan lagi2 tgk part kaki tu.
dah tak respect dia lah.huh

Myra said...

tapi, anak2 muda remaja islam sekarang da tak pandang semua tu...asalkan dress up cun...dorg terima seadanya artis kesayangan diorg ni...huh~

Lynda.CG said...

yep stuju sgt2 kalo dh pki ketat2 bukak je tudung tu pakai skirt cam saye terus. dosanye sama je xde 20% atau 50%. btol x? ehehehehehe <--saye bukan mengajor cuma pendapat yg jgn diikut :P

btw myra amek templates yg Lynda nakkkk! x jadik amik. huh *marah*

hahahhahahaha

Myra said...

ha ha ha....ye ke cik lynda?? tak pasan la plak.....sowieee....