Pages

Monday

Website Wajib Buka Oleh Amirah aka Saya La! (^-^*)v

Saya baru saja tersedar dari lamunan saya. Rupa2nya selama ini saya selalu saja online dan melayari internet mesti ada website2 yang menjadi rutin harian saya. Wajib untuk setiap kali lappy ni dinodai saya.

Antara website2 yang wajib saya buka:

--> Laman sosial Facebook.
Best bila dapat notification yang banyak. Rasa macam diperhatikan saja. Hot~!

--> CariGold forum.
Kat sini, saya selalu baca news2 yang best. Kalau nak tergelak dan rasa pelik pun saya leh dapat dalam forum ni. Complete!

--> Online radio streaming.
Saya da malas da nak download2 lagu lagipon sume tu illegal kan. Alternative way, dengar lagu2 yang pelbagai di radio. Saya takde radio, dengar thru lappy saja la.

--> Izismile
Kalau nak senyum2 kambing dan tambahkan maklumat tentang kejadian yang terjadi di pelosok dunia, saya akan cari dalam website ni. Seronok!

--> Blogger.com
Tempat saya meluahkan perasaan yang pelbagai serta mencurah2kan idea yang tak berapa nak bernas.

Wah. Macam bosan kan kehidupan online saya. Huh~! Tapi website2 inilah yang selalu memberikan saya idea untuk diceriterakan kepada keluarga dan rakan2. Almaklumlah, saya memang suka bercakap. Dan saya suka bagi maklumat baru pada mereka. Rasa macam luasnya ilmu saya! Hak2! Padahal semuanya copy paste saja. Sorry~! :p

No comments: