Pages

Saturday

Apabila Mama Saya Dipuji Cantik Secara Tiba2, Cemburu Timbul di Hati Saya.

Mama saya bagitau saya tadi. Masa dia pergi ke pasar bersama kawan dia, dia terjumpa seseorang. Kawan lama katanya. Mama bagitau saya, kawan dia terkejut sangat bila dapat tau mama sudah mempunyai anak yang berusia 22 tahun 11 bulan! Kenapa kawan dia terkejut? Mama bagitau kawan dia terkejut tengok keadaan fizikal mama yang masih nampak muda dan mempunyai sesusuk tubuh yang muda jugak. Cesss. Bikin panas hati saya saja mama ni!

Saya cemburu sebab setiap kali berjalan2 dengan mama, mesti orang ingat saya ni adik mama! Padahal mama da berusia. Saya muda lagi! Hampeh betul. Saya akui, mama saya memang awet muda. Saya ada riki2 petua awet muda dari dia. Senang je dia jawab.

Jawapan dia......banyakkan exercise dan minum green tea setiap hari. (-.-")

3 comments:

miss_neeya said...

best2..mak u nmpk lebey mude dr u..
huhu..mak u ramai peminat x..?? hehehee :-)

zacky ~786~ said...

hehe..` cm2 plak yerpp :PP ..

awek muda la katakn.. ekekee..

Myra said...

miss neeya: ayah i akan meroyan kalau mama i ramai peminat....ha ha ha!

zacky: awek atau awet???