Pages

Friday

Blog Banyak Gambar Tuan Empunya Blog Yang Cun Pasti Menjadi Pilihan Didi Untuk Singgah (Walaupun Dia Bukan Seorang Blogger)

Wahhh! Macam nak letak entry dalam ruangan tajuk entry je kan Amirah. Tau takpe. Ha ha ha. Saya sudah mulai merepek tika pagi semakin menjelma.

Ok2. Back to the topic Amirah! Tajuk entry tu sebenarnya dicetuskan oleh adik perempuan saya, DD. Dia suka sangat jenguk blog di mana tuan blognya pandai berfesyen seperti Fatin Liyana dan Cik Ain. Sebabnya? DD ni suka tengok wajah diorang yang manis2 belaka pastu banyak sangat gambar2 cun dalam blog diorang.

Sekarang, saya berasa sedih. Sebabnya, saya tak dapat nak letak gambar saya banyak dalam ni. Saya tau. Saya ni pun 'cun' jugak. Tapi, pandangan blogger lain sudah semestinya berbeza dengan saya. Sob..sob..sob....

Tak! Tak! Tak! Saya amik angan2 Mat Jenin lagi! Nooooooooooooooo!

Ha ha ha. Jangan ada yang termuntah pulak dengar saya berperasaan bagai ye. Kalau saya cun, penuh da blog ni dengan gambar saya jek. Yang pasti, kalau saya cun, saya nak tunjuk lubang hidung saja. Sebabnya, ada segelintir jejaka pernah berkata2 bahawa, kalau perempuan tu cantik, tunjuk taik hidung pun orang kata "Comelnyeeeee dia!!" Ok. Yucks!

P/S: Banyak2 blogger...saya tetap suka baca blog Hanis Zalikha. Dia sangat2lah cool orangnya! Yang pasti, tak gelabah! LoL~!

--->Entry ni takde gambar!

No comments: