Pages

Sunday

Kadang2 Saya Cuci Mata Tengok Anak Anjing! Sangat Comel!

Oh no! Sangat comel puppies kat bawah ni!! Saya suka sangat tengok mereka! Tapi dari jenis2 di bawah ni la. Tak tahu pulak saya jenis puppies ni. Comel kan! Sungguh indah ciptaan tuhan. Nasib baik la saya takut nak sentuh haiwan. Kalau tidak saya nak amik satu untuk buat tidur. Hi hi hi.





Puppies yang terdiri daripada jenis di atas ni, bila masih kecil, tersangatlah comel! Tapi, bila besar, jadi sangat tough, macho, ensem, jelita!!! Yeah! Saya suka tengok dalam cite omputih anjing2 jenis macam ni. Hi hi hi. Dalam kawasan perumahan saya ni, ada jiran Cina saya selalu bawak anjing2 dia teman dia jogging pagi2. Nampak anjing dia sangat besar dan very protective! Suka tengok dari jauh. LoL~!

6 comments:

miss_neeya said...

xsuke2....hahaha

Myra said...

rugi la...mereka sgt furry n cute!!! gewam sgt2....hi hi hi..

Un Phat Lee said...

grrr...comelnye.rase macam nak gigit anjing2 tuh.

Myra said...

uit! matilah diorg kalau kene gigit!

Pinky Pixie said...

penah nampak kat kedai pet. sngt comel uh. hihi

Myra said...

kan!! hi hi hi!