Pages

Sunday

Apabila Mimpi Indah Saya Dan Dia Sentiasa Bermain Di Fikiran.


Sejak saya dimasukkan ke hospital yakni dalam masa 4 hari, saya tidak pernah nyenyak tidur dan selalu dengar bunyi pesakit lain berdengkur dan mengigau sahaja. Tak kurang ada yang meraung2. Tapi, selepas menjalankan operation, saya mampu untuk bermimpi. Dan mimpi2 itu sangat indah. Terlalu indah.

Adakah ini menunjukkan saya sedang bahagia dengan cinta sekarang?

Sebelum ni, saya pernah bercinta. Tapi, tak pernah mengalami mimpi seindah ini. Sangat2 indah!!!!

Hanya saya dan dia di dalam mimpi itu. Sanak2 saudara pula meraikan kisah yang indah antara kami berdua. Betul2 macam fairytale. Tapi, satu sahaja yang menjadi kemusykilan. Si dia membawa saya naik ke atas bukit yang penuh dengan batu2 dan tanah merah. tiada sebarang tumbuhan hijau di situ. Tapi, kami tetap mampu meraikan kebahagiaan kami berdua di atas sana. Sungguh indah. Hihihi.....

No comments: