Pages

Friday

Damnshit! Terjumpa Gambar Ex-Bf Dalam Album Di Rumah!!!

Grrrr! Geram dan terkejut! Sedang leka saya membelek2 album gambar saya, tiba2 terkeluar gambar ex-bf saya yang dahulunya agak psiko! Damn! Damn! Damn! Bila masa pulak saya simpan gambar dia tah! Setahu saya, saya tak pernah mintak gambar lelaki untuk disimpan dalam album gambar peribadi saya dan kawan2. Damnshit!

1 more thing, please stop make a phone call. Argh! Haritu, masa saya tengah operation, boleh pulak dia kol ayah saya. Please la! Sudah2 la nak tunjuk baik ke hape....aku da takmo ada apa2 relationship la dengan ko even as a friend....u have ur life n ur gf...so...please stop! Aku benci gila la dengan ko.

FYI, gambar2 ko sumenya aku da buang dalam tong sampah...aku tak tau la kalau ko ada simpan gambar aku ke tak....lantak ko la...

P/S Edisi geram yang amat sangat. Meluat pun ada. Gf punyalah puji nak mampos tapi belakang gf, hampas! argh! Aku benci gila dengan kau!

5 comments:

daisy said...

meh sini bagi kat aku ex bf ko tu.
aku nak antar gi umah sakit jiwa.wakaka!!

Lynda.CG said...

rilekkk. what goes around come around. chill! u mesti jumpa waaaaaaaaaaaaay better pastu belagak dgn dia balik. hehe

Myra said...

daisy: tak hingin nak tgk muka dia....ha ha ha

lynda: saya betul2 tak suka dia....me dumped him....ha ha ha....

alepp asri said...

hahaha amende la ko ni

Myra said...

alep...aku benci ex aku....da ada awek...tp nak gak kontek family aku.....huh~! bajet macho la tuh!