Pages

Friday

Gaya Mekap Yang Simple Ala2 Jepang!


Di petang yang mulia ini, saya sangat la tak tahu nak buat apa2...tiba2 sahaja terdetik niat di hati untuk mencuba bermekap2...Ha ha ha. Baru sahaja belek2 majalah Popteen dari Jepun. Adoi. Sume minah2 ni kawaii2 belaka. So, bila tengokkan kekawaiian mereka semakin menjadi2, saya pun nak try jugak la jadik kawaii! Ha ha ha!

Bila tengok cara mereka mekap, terutama sekali di bahagian mata, sumenya nampak sama sahaja. So, apa salahnya kalau saya try kan! Dan hasilnya adalah seperti di atas. Sekarang ni diorang trend simple jek. Yang penting bulu mata palsu tuh! Mahal tau saya beli kat Sasa. Bulu mata tu untuk bahagian hujung mata sahaja. Saya tak reti dan tak berani nak pakai bulu mata palsu yang penuh tu...takut nampak peliksss! Kalah RCW tau! Ha ha ha!

Eyeshadow tu saya applykan warna nude2 jek. Baru lah mata nampak segarrrr! Yeahh!

P/S tudung tu saya tak sempat nak gayakan dan muka saya xsempat nak berbedak....ha ha ha!

No comments: