Pages

Saturday

Just Got Back From Pantai Hospital

Alhamdulillah...bersyukur kepada Allah Ya Rabbi kerana telah memudahkan segala urusan pembedahan tulang belakang saya.

Saya bersyukur sangat2 kerana telah diberikan peluang olehNya untuk mendapatkan rawatan bagi memperolehi kesihatan yang lebih baik walaupun terpaksa menajalani pembedahan yang mengambil masa 6 jam di hari lahir saya. Ya! Hadiah termahal saya sepanjang 23 tahun saya hidup. Alhamdulillah.

Dan di hari jadi saya, saya terasa sangat diri saya dikelilingi oleh orang2 tersayang. Alhamdulillah. Dan kepada yang mendermakan darah mereka untuk pembedahan saya, saya ucapkan berbanyak2 terima kasih kerana membantu dalam menyelamatkan nyawa saya.

Akhir kata, saya nak berehat dulu. Nak pulihkan urat saraf.

2 comments:

Ju Nasir said...

cepat² sembuh ye dik myra cayang :)

Myra said...

thanks kak....insyaallah....