Pages

Wednesday

Saya Tak Lagi Sedih. Sekarang Saya Gembira!

Bila sudah selalu sangat rasa sedih, saya memang bersyukur sangat bila bahagia singgah dalam hidup saya ni. Walaupun tak segembira mana, tapi saya bersyukur sebab saya masih lagi mampu rasa untuk bahagia. LoL~! ---Ayat nak sedih pulak aku neyh!

Ok2.

Bangun pagi tadi yang tak berapa nak pagi...erm...dalam pukul 11 pagi...pagi jugak tu kan? Ok2....pagi tadi, tak sempat saya nak gosok mata yang dipenuhi eyeshit, Mama memberitahu saya bahawa dia berubah fikiran. Dia nak jaga seorang bayi yang sangat comel! Rambut baby itu ala2 Usher tau walaupun baby tu wanita...ops..perempuan....tak percaya? Ok. Tidak mengapa. Next week saya akan uploadkan gambar baby cute macam penguin tuh ye! Hak Hak Hak!<---Saufi uncit cayang tu gemar tergelak macam ni di sms kerana beliau menganggap beliau comel secara tiba2 apabila gelak begitu.

Inilah masa untuk saya belajar memandikan dan membersihkan ukk..ukk.. baby tersebut. Seriously, saya cukup tak tahan dengan apa2 yang berbau busuk! Even saya ukk..ukk.. saya menutup hidung ketat2. Inikan pula ukk..ukk.. insan lain. Oh no! Tapi, disebabkan naluri keibuan saya yang berkobar2 untuk ditonjolkan, haruslah saya mengorbankan segala2nya. Saya mahu menjadi nanny yang comel.

Wallllah!

Memang Saufi akan tergelaklah baca entry kali ni.........damn~!

P/S Terkecur pulak air liur saya ni bila terkenangkan chocolate dari kawan ayah ini. Dan ayah yang menagkap gambar coklat sedap ni!

No comments: