Pages

Tuesday

Semoga Si Dia Ditabahkan Hati.

Saya berharap sangat agar si dia mampu untuk menempuhi hidup seorang diri di sana. Tidak cukup dengan berita tentang kesihatan diri saya, kini dia terpaksa menerima dugaan lagi dengan masalah di tempat kerja. Alangkah bagusnya jika saya mampu untuk terbang ke sana demi menenangkan perasaannya yang saya cukup faham apabila dia berada di dalam kesdihan.

Dari segi fizikal luaran, dia memang nampak kuat. Dia sering memberikan kata2 semangat kepada saya. Tapi, saya tahu. Kadang2 dia perlukan seseorang untuk dia meluahkan perasaan. Bersabarlah sayang. Kita hanya perlu fikirkan tentang mereka yang lebih susah hidupnya berbanding kita. At least itu dapat mengurangkan tekanan dalam diri.

Semoga apa yang dicari dalam hidup, mampu kamu capai. Saya sentiasa akan bersamnya. Love you~

No comments: