Pages

Sunday

Bizzzzznezzzz!

  1. Wargh! Semalam saya baru sedar....bahawa....jualan tuttt lebih murah di psr malam berbanding di tenet.....ok2...insaf dengan kadar segera.
  2. Saya jual tudung...tapi takde sape pun nak jadik model tudung saya....jalan penyelesaiannya ialah...saya sendiri kene jadik model tudung sendiri.... patutlah tak laku! damn2!
  3. Iman tak datang esok dan lusa...makin rindu dengan budak debab tu....
  4. Tabiat tidur saya sudah mula menunjukkan tanda2 kurang sihat untuk kulit....
  5. Jerawat di muka saya semakin berkurangan. Amalkan minum air banyak2.....hi hi hi...
  6. Terasa macam nak beli primrose oil jek....nak kulit yang cantik!
  7. Jom cuci mata.







Saya lupa nak makan...patutlah perut berkeroncong...ok...sorry sebab entry kali ni takde idea sgt....

No comments: