Pages

Sunday

Kedatangan Yang Ditunggu2!

Setelah beberapa bulan tidak bersua, akhirnya tiba jugak insan yang dikasihi ni. Siapakah? Sudah tentulah buah hati tercinta, Saufiiiii! Rindu sangat dengan dia. Ye la kan. Dia kan buah hati saya dan mestilah wajib saya ada rasa rindu kat dia kan! Bukan saya sorang saja yang rindu, Mama, Ayah pun asyik menyebut2 sahaja gerangan si dia ni. Hi hi hi...

Mula2 ingat dia akan stay lama sebab dia kan da jadi penganggur berjaya...hi hi hi....tapi terpaksa juga balik awal sebab dapat panggilan dari kawan dia...Yup! Dia berjaya mendapatkan kerja as a programmer lagiii...so, sian gak sebab dia baru je jadik penganggur terhormat. Tak sempat nak membuncitkan perut, terpaksa la kerja...hi hi hi...Harap2 company kali ni mampu bertahan. Kesian jugak kat para pekerja swasta ni sebab terpaksa bersusah payah bersama2 dengan pencapaian company masing2. Kalau berjaya company itu, maka senanglah hidup para pekerja tapi takdelah senang mana at least dapat la jugak pendapatan tetap setiap bulan. Bersyukur saja la!

So, dia akan start keje hari Isnin ni. Tapi, dia masih menunggu lagi panggilan keje yang menawarkan gaji lagi lumayan dari sekarang ni....so, doa2kan la yek!

Ha ha ha. Menu pertama yang saya buatkan untuk dia adalah mini pizza with salty minced meat! LoL~! Sorry ye sayang..terletak banyak sangat garammmm! Tapi yang bagusnya pasal si Saufi ni, dia ni tak banyak complain pasal makanan yang saya masak. Dia ngappp jek! Thanks sayang sebab jaga hati saya ni....sayang awak lebih tau kelmarin! Hi hi hi.

Tiramisu saya yang agak pahit! Haritu makan sedap jek. Tak tahu kenapa tiba2 pahit plak kali ni. Terlalu pahit. Tapi terpaksa la habiskan sebab orang belanja. Hi hi hi.

Chocolate Indulgence pilihan Saufi! Tak sempat air datang, kek da abis....agaknya baru rasa makanan yang sedap kot lepas makan salty mini pizza saya. LoL~!

Kami sama2 sukakannya! Air coklat! Nyummy!!

Terasa sebak hati saya ni masa nak tunggu bas Saufi sampai. Tapi, saya tahan saja. Sebab selalunya kalau nak hantar Saufi balik, air mata saya ni tak berenti2. Buek malu den yo! Ha ha ha. Kali ni, alhamdulillah, saya mampu untuk menahan air mata saya dan perasaan sedih saya! Tapi, balik je umah....banjiyo! or dalam bahasa normalnya....banjir@menangis berderaian air mata. Ha ha ha. Mama ngan Ayah da faham sangat da! Ha ha ha.....

Ok la....nak carik tisu ni...nak kesat air mata yang masin nih!

No comments: