Pages

Sunday

Sini Ada Hantu!

Disebabkan Saufi sudah datang ke Lumut, secara rutinnya, kami akan menonton wayang. Pada mulanya dia ingin menonton The Green Hornet. Tapi, Adik lelaki saya tak dapat nak join kami pulak tengok wayang. So, dia memutuskan untuk menonton Sini Ada Hantu. Ini adalah keran dia merasakan tidak seronok untuk melayan The Green Hornet bersama2 dengan saya. Hampeh!

Ok. Sinopsis untuk filem ini boleh baca kat sini----------> Klik Sini!

Pada mulanya, kami tak tahu pun sama ada cerita ini seram atau kelakar. So, kami assume filem ni bergenre seram...so, pilih tempat duduk pun yang hujung sekali dekat dengan laluan orang ramai. Ha ha ha...takooottt!! Saufi beriye jek takut2kan saya.

Filem bermula.....

Hurmmmm....berdasarkan pandangan saya, filem ini tak begitu seram tapi agak kelakar. Perjalanan cerita ini nak dekat sama macam filem2 seram dari Thailand sebagai contoh Phobia 2....tapi....filem Sini Ada Hantu ni agak biasa sahaja....takdelah meletup sangat macam filem Ngangkung. Tapi, mungkin seronok kalau tengok beramai2. Ye la....boleh menjerit beramai2 untuk scene yang memeranjatkan. LoL~!

Daripada 10 bintang, saya bagi 5 bintang untuk filem nih.....

No comments: