Pages

Monday

Happy 1st Anniversary To Us~!

Hi hi hi...

Baru saja setahun berkasih sayang. Masih lagi terlalu singkat untuk kami mengenali antara satu sama lain. Tak pernah kami bergaduh. Errr...sekali jek. Masa nak konvo haritu. Tapi, cepat2 dia pujuk saya dan saya pujuk dia. Di hari itu jugalah kami umumkan perhubungan kami di hadapan rakan2 kami. Rasa sangat bahagia. Tak seperti kawan2 yang lain, mereka boleh dating setiap hari. Saya dan dia hanya berjumpa bila masing2 ada kesempatan dan kemampuan dari segi kewangan.

Pada mulanya, saya agak risau untuk menjalankan kehidupan berkasih sayang dalam jarak yang jauh. Ini adalah kerana saya pernah gagal sebanyak beberapa kali dalam perhubungan jenis ini. Kali ini, saya jadikan kegagalan semalam sebagai pengajaran untuk saya tempuhi hari2 yang mendatang bersama2 si dia.

Tepat jam 2:09:26 a.m., sedang saya lena diulit mimpi, 1 pesanan ringkas masuk ke dalam inbox handphone saya.

"Epi anniversary sygku.....
I luv u so much....
B arap sgt2 hbgn kite kekal sampai bile2 ucuk....
B sssssaaaaaaayyyyyyaaaaannnggggg bby sgt2...."


Walaupun ucapan si dia sangat ringkas, namun ianya tetap meruntun jiwa saya ketika saya bangun tidur pagi tadi. Sebaik sahaja saya baca mesej dari si dia, terus saya dapat panggilan dan semestinya si dia yang kol! Rasa happy sangat2....


Tak seperti sebelum ni, saya selalu mendambakan hadiah bagi membuktikan cinta lelaki terhadap saya. Tapi kali ini, cukup sekadar ucapan kasih sayang dan panggilan untuk mengejutkan saya bangun pagi. Saya rasa bahagia.

Terima kasih sayang. I love you so damn fucking much!

5 comments:

cik pelangi said...

congratez ! .
sweetnyer .
hopefully your realtionship will not last forever .
aminnn ~

iNNrPeAcE said...

hehehehee.. sweet la sis myra ngn chentanyer~ congrats siS!

Amirah said...

cik pelangi: my love to him will last forever....hi hi hi...

innrpeace: thanks to u sis....hi hi hi...*malu2!*

cik ayin said...

so sweet ha...hepi anniversary yaww :)

Amirah said...

hi hi hi...thanks cik ayin....