Pages

Thursday

Luahan Hati Seorang Crafter Yang Gedik! LoL~!

Wargh! Settle sudah keje2 yang sepatutnya....

Kerja gila yang pernah saya buat selama saya berkarya dengan felt ni. --> Menyiapkan 2 bijik bantal kurang daripada 48jam! Huargh! Ini lah hasilnya!


Untuk bantal ni, saya jahitkan bersaiz, 8" x 16". Harga untuk bantal ini, RM19 termasuk kos penghantaran via poslaju. So, kepada siapa2 yang berminat, boleh la hantarkan email kepada saya di amirah_mdesa@yahoo.com

Lepas saja saya siap menjahit bantal2 ni, saya bertungkus lumus untuk memborong kain cotton flannel kat Kamdar. Kain jenis ni sesuai untuk dibuat bantal macam saya buat ni. Selain tu, boleh buat plushies/softies, barangan bayi seperti selimut, kain bedung, dan lain2. Kain flannel ni ada banyak warna. Antaranya adalah seperti di dalam gambar di bawah ini.

Kepada sesiapa yang nak kain ni, boleh la beli daripada saya ye. Harga adalah yang terendah antara lain2 supplier, RM7.50/meter. So, kalau nak beli sume warna2 di atas ni means 14 warna@meter, kos poslaju ialah RM23.00.

Seronok betul menjual barang ni. Ok. Fine. Saya silap amik course. Derrrr!

1 comment:

misz fae said...

blogwalking!;)
singgah baca n3!

meh singgah blog fae :

http://fzhjmldn.blogspot.com