Pages

Saturday

Saya Meluat Sangat2 Dengan Manusia Tersebut!

Panas! Panas! Panas!

BN mesti menang punya la. Siyes. Saya da muak dengan pemerintahan BN yang haprak!

Apa2 aje lah ko BN. Asalkan pasni jangan ada harga barang naik lagi. Kalau ada, memang belog ni bertukar terus jadik belog gerakan pembangkang kerajaan. Saya siyes ni. Biar lantaklah nak kena ISA ke atau apa2.

Mood nak hapdet belog kali ni ialah meluat. Meluat sangat dengan orang yang berada di sekeliling. Tah kenapa saya rasa apa yang diorang buat serba tak kena bagi saya. Ada lelaki yang mengagung2kan perempuan yang baru dia dapat tekel. Ada plak yang tergedik2 tayang pegi deting ngan pakwe. Ada plak yang berlagak kaya gila tapi tahap kayap bontot cipan!

Siyes! Paling meluat bila lelaki yang terlalu mengagung2kan girlfriend sendiri. Kalau da putus, haruslah putih mata kan! Padan la muka. Girlfriend mengagungkan pakwe pun hado jugekkk! Waduh! Saya lebih rela layan jiwang karat antara suami dan isteri. Tu baru betul konpem boleh bercintan cintun bagai. Tak kisah la bape lama pun, sekurang2nya sudah ada hubungan yang halal.

Meh saya nak bagi nasihat meh. Walaupun saya ni belum kawen dan tak berapa nak mengharapkan hubungan yang terkini sebab ketentuanNya boleh berubah bila2 masa. Meh sini. Adik2 abang2. Kalau anda adalah antara golongan yang saya meluat tu, saya nak bagitau, dulu saya pun penah macam tu jugak. Pergh! Bangga gila la dapat pakwe yang 'supercool' <-----anggap sebagai double meaning k! Tapi lama2 rasa meluat gila sesudah tersedar betapa bengapnya saya memiliki seorang pakwe yang 'supercool' tu! LoL~!

Tolong la anda2 semua. Berpijak di bumi yang nyata. Lelaki yang selalu bangga2kan awek cun melecun dia tu, please stop doing that! Kenapa? Sebab anda kelihatan betul2 lembik bagi saya. Tak macho langsung! Lelaki macho takkan sesekali nak hebahkan bahawa awek dia cun melecun sampai nak meletop2. Please la jadik lelaki yang betul2 supercool without any double meanings. Selalunya bebudak skool la yang nak tayang2 aweks nih. Betul2 nampak macam badut jalanan. Saya tak tipu k. Anda semestinya taknak kelihatan bodoh di kalangan rakyat Malaysia dan seantero duniya bukan?? So, berperangai dan berpewatakan la seperti jantan zaman Kesultanan Melayu Melaka. Jangan nak berlagak macam mamat Korea contoh terdekat macam Erul AF tu. Ergh! I really hate him. Tak tau nape.

Bab kayap tahap bontot cipan plak nih. Ada la ahli kuarge terdekat saya. Hamboi2! Mintak tolong ayah saya bukan main bila takde duit. Tapi, dalam2 takde duit tu, boleh la plak melancong sana sini. Bergaya sakan. Saya memang la bengang sebab saya nak dapatkan coklat sepapan pun cukuplah payah kan. Tahap bengang saya pada orang2 tertentu tu memang da tak boleh nak diluahkan sangat dah ni. Memang darah naik bila teringat balik. So, better saya tutup mulut dan kakukan jari jemari ni untuk seketika. Dan bila tiba masanya nanti, ribut taufan versi Amirah pasti akan tiba jua. Nantikan la sama2.

3 comments:

cik ayin said...

chill ok..heee

Hamba Allah said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Anonymous said...

nasihatkan adik awak tu dlu sebelum nak mengata orang oke. dia pon lebih kurang je mcam dia sorg ada boyfren. tyang gambar pegang tangan mcam tu jeee ape cerrr??? bangga ea buat maksiat? awak sebagai kakak tegur la dia.