Pages

Thursday

Mini Sewing Machine @ Tesco~!

Alhamdulillah. Harini dapat jugak saya membeli mesin jahit comel ni. Harga murah sangat2....sesuai la untuk saya menjahit bantal dengan lebih banyak nanti. Insyaallah. Mudah2an tahan lama.

Jenama: GLOBAL
Harga: RM89.90
Tempat jualan: TESCO, Sri Manjung, Perak.
Kuasa: 4 biji bateri AAA @ adapter 6V (adapter ni kene beli sendiri kat kedai eletrik tau)
Saiz: Sebesar pembakar roti.

2 malam jaga Iman Umaira. Mama dia pergi outstation. Memang puas la kami sekeluarga menggomol pipi gebu Iman. Sempat juga kami bawa dia ke Tesco. Seronok sangat kalau ajak keluar berjalan.

Ok. Ini aksi mak datin bagi ucapan perasmian pembukaan kedai Amirah's Craft~! Hi hi hi. Sekarang ni Iman da kuat makan. Tengoklah tangan berketak2 dia tu. Memang wajib geget2 manja setiap masa. Hi hi hi.

Ok la. Nak layan filem seram, Senjakala & Dilarang Masuk. Baru jek download kat SINI. Bubbye~!

3 comments:

HijabRockers said...

Assalamu'alaikum
Amirah guna mesin jahit ni ok x? Banyak masalah x? Ke mudah je?

Amirah md esa said...

wsalam....selama saya guna ni...ok jek..xde masalah pon...:)

Siti Baizura Ahmad Ahmad said...

Salam Amirah, mesin jahit yg awk gune tu kalau kain tebal mcm lycra boleh lepas x?