Pages

Friday

Aku Benci Lelaki Pengotor!

Ok la. Sesi meluahkan apa yang terpendam dalam hati. Semoga menjadik iktibar kepada semua para lelaki dia luar sana.

LoL~!

Hakikat ini memang terpaksa diterima oleh kaum lelaki.

Kaum perempuan (focus kepada yang betul2 perempuan) secara semulajadinya mementingkan kecantikan dan kebersihan. Tapi, kecantikan dan kebersihan bukan hanya pada diri kami sahaja. Sebaliknya di sekeliling kami termasuk teman lelaki/suami. Kepada kaum perempuan yang hanya mementingkan kecantikan semata2, saya minta maaf, anda tidak layak bergelar perempuan lagi.

Kaum lelaki yang tidak mementingkan kebersihan pastinya akan merasa perkara ini sangat remeh. Tapi, tidak menjadi masalah bagi mereka yang sama2 mementingkan kebersihan luaran dan dalaman. Ingin saya tekankan di sini, secara keseluruhannya, kaum lelaki yang pengotor ni leboh bersikap ego dan mereka menganggap lelaki lain yang mementingkan kebersihan sebagai feminis.

Ha ha ha. Lawak sekali kan!



Mengikut pemerhatian saya, antara sikap lelaki pengotor yang saya tak suka, ialah :

  1. Berkuku panjang dan ada isi2 hitam dalam kuku. Yucks!
  2. Seluar jeans sudah berbau sebab da berhari2 tak cuci. Kadang2 sampai sebulan! 
  3. Telinga berkerak!
  4. Mulut berbau sesuatu disebabkan oleh merokok.
  5. Bau ketiak! Argh! Sangat tensen. Please la pakai deodoran atau perfume atau mandi tu sental betul2 kat ketiak!!
  6. Bau! Bau! Bau! 
  7. Menggunakan seluar dalam berulang kali. Ada yang sampai 5-6 kali!
  8. Stokin bau macam cibaiiiiiii!!!
Itu antara yang saya penah lihat dan dapat rasa bila bersama2 dengan lelaki pengotor ni. Selalunya la kan, lelaki pengotor ni pemalas! Janganlah nak salahkan lelaki Kelantan pengotor. Lelaki Johor pun sama jek.

Nasib baik la lelaki saya ni bau wangi. Hi hi hi.

2 comments:

e k i n . said...

Hahaha, setuju sangat sangat. Tak suka lelaki seperti ciri2 diatas. Memang syuhhh jejauh la. :D

Amirah said...

hi hi hi......mcm ayam kene halau plak....