Pages

Tuesday

Anak Mata Saya Da Sampai!!

Yeay! Anak mata palsu da sampai!  Suka2 jek nak pakai untuk melaram ke mana2 nanti. Saya tak janjii kalau saya tak beli lagi. Tak boleh janji tu. Rasa macam nak beli lagi.  Hi hi hi. Pompuan dan shopping sukar untuk dipisahkan! Yang ni harganya RM28.00 sahaja termasuk postage. Apa lagi. Sambar!! Kat sini ada jugak jual tapi mahal gila. RM50.00 sepasang! Huh. Boleh dapat 2 pasang anak mata tu.....

Sampai jek anak mata ni, saya terus pakai. Lepaskan gian melaram. Gian weyh da lama tak rasa alive macam ni. Hi hi hi.


Ha! Tu dia! Gaya amik gambar macam budak2 muda pulak! Ops! Saya ni da tua ke? Tidakkkkkkk! Kelakar gila gaya camni. Dulu2 suka buat gaya2 ala2 kawaii ni. Sekarang da tak kawaii da. Jelita jek! Ahaks! Terangkat bakul pulak. Ni memang saya tak mekap pape ni. Tu yang nampak dull jek. Kalau pakai eyeliner, konfem da macam Megan Fox!

Sebenarnya first time saya beli anak mata palsu brand Korea ni. Selalunya brand Fresh Kon menjadi kegemaran saya. Tapi disebabkan sekarang ni hanya mampu beli brand Korea jek, terpaksalah yek. Kegawatan ekonomi la katakan. Hi hi hi.

P/S: Sayang, bby kehabisan kredit. I love you.

No comments: