Pages

Friday

Ashley Graham - Plus Size Model~!

Saya rasa bosan bila tengok model2 yang kurus2 jek kat media. Kadang2 rasa tension sebab saya pun nak jadik macam diorang. Hi hi hi.



Tapi bila tadi saya search pasal plus size model, terjumpalah si Ashley Graham ni. Plus size model. Dia ni model lingeria tau! Nak tau apa pandangan pertama saya kat model ni? Saya rasa mata saya sangat sihat sekali. Takde la saya nampak tulang belulang terkeluar sebaliknya daging2 yang terbonjol2. Hi hi hi.

Dia ni sangat cantik! Umur sama dengan saya. Agak2nya, sebelum saya eksiden dulu, badan saya pun macam dia. Pergh! Hot gila ok!

Ni antara kata2 hikmat dari Miss Ashley :

“You can wear what the skinny girls are wearing; a simple top, simple jeans, amazing shoes, belts and jewelry. You just have to find it. And once you’ve found it you have to know how to wear it.” - Ashley Graham


Loike~!!!

 

No comments: