Pages

Saturday

Berlari....

Mungkin sekarang saya tidak mampu untuk berlari laju seperti dahulu. Tapi saya mampu untuk berlari mengejar cita2 saya.

Saya boleh memasak.

Saya boleh menjahit.

Saya boleh menjaga 2 orang bayi.

Saya akan sambung pengajian saya dalam bidang kejuruteraan tak lama lagi.

Saya lengkap sebagai seorang perempuan.

Kepada 'engkau', jangan anggap diri anda lengkap sebagai seorang wanita/perempuan dengan hanya bersandarkan pada cinta.

Jangan terlalu mengagung2kan cinta seorang lelaki yang pernah menyakiti hati seorang perempuan.Kerana dengan itu anda akan dianggap seperti tukang pengutip sampah!

Saya ada Allah.

Saya ada mama dan ayah.

Saya ada adik beradik.

Saya ada kekasih yang sangat prihatin.

Saya mampu buat apa yang 'engkau' tak boleh buat!

Saya mampu dapat apa yang 'engkau' ada!


Mulai hari ini, saya takkan berjalan. Tapi saya akan berlari tanpa henti dalam mengejar cita2 saya! Dan 'engkau' masih dengan cinta. Silakan.

10 kali baik pakwe 'engkau', 10 000 kali lebih baik pakwe saya.

Sebab saya lebih mengenali pakwe 'engkau'.

No comments: