Pages

Monday

Himpunan Gambar2 Bersama Teman Perempuan Saya~!

Da lama tak letak gambar sendiri dalam belog ni. So, disebabkan gf saya sorang ni rajin menangkap gambar saya, apa lagi...saya pon harus mengabdikan kenangan kami dalam belog ni.

Siyesli. Semalam merupakan hari yang sangat seronok bagi kami berdua. Untuk makluman semua, kami sudah berkawan hampir 7 tahun. Kami berkenalan ketika sama2 memasuki skola teknik. 1 dorm. 1 kelas. Kami kadet bomba. Cuma sekarang masing2 dengan haluan masing2. Ops! Lupa plak nak bagitau nama. Nama gf saya ni Amalina Nadirah tapi just panggil M.

Sekarang ni, M belajar di UTM, Skudai dan amik kos Kejuruteraan Awam. Saya pula di UMP, Gambang amik kos Kejuruteraan Kimia.

Tiada rahsia di antara kami walaupun jarak memisahkan jasad kami. Saya sayang M ni macam adik saya sendiri. Dia sangat manja dan gewdiks ok! Hi hi hi. Saya pulak jenis cool. So, memang sesuwai banget la kan jadik gf. Hi hi hi.

Ok. Ni time baru pas beli shades. M belanja beli shades. Petikan dari kata2 budak kecik ni, "our shades! so lepas ni kalau mira panas n silau, dont forget to wear this ok. kira macam kita ni pelindung mira dari pns matahri la.hahaha. blegghhkk~ :p". Terharuuuuuu~! Thanks kawanku yang bucuk masham!


Ok. Disebabkan M seorang sahaja yang bawak DSLR, saya la satu2nya mangsa tembakan dia. Adeh!

Dalam wayang. Tengok Harry Potter. M belanja jugak. Sangat baik gf saya ni. Hi hi hi.

Haishhhh! Tak ready lagi nak pandang camera. Ni saya tengah amik duit nak bayar tol parking kat belakang Billion....hak hak hak!

Shades kami bergolek2 bersama2......
Ok. Gaya tak professional langsung memandu Mr. Ne-Yo saya ni. Da macam naik kete skolah memandu. LoL~!

Bersama gf saya. Bf saya, sila jangan jeles ye.

Sayang betul dengan budak comel dan kelakar ni! Plus sengal sket..... Tahniah tau M! Pasni bakal timang anak sedara yg harap2 comel mcm ma M.....:p

Baru pas ajar M beli mekap. Tah bape ratus la budak tu abiskan.

Ni sizzling mee saya. Makan kat Tesco. Pastu jakun main dengan jukebox sebelah meja kitorang. Punya lama pilih lagu, last2 lagu kak Mariah Carey jugak yang dipilih. Nasib baik tak menari jek kat situ.....ha ha ha!

2 comments:

puanbee said...

kawan lama2 nih best.. akak ada lagi kawan yg masa darjh satu dulu .. best kalau jumpa sekali sekala

Amirah said...

betul2! mereka adalah kenangan yang paling indah dalam hidup ni.....:)