Pages

Saturday

I Am Alive!!!!!!

Hari ni dapat gak main mekap2 sebab nak lepaskan tensen ni.

Kenapa tensen?

Saya da buat kesilapan besar.....dan kena la saya cover balik kesilapan saya.... Agak tensen la jugak!

Arghhhhh! Penyelesaiannya....meh kita mekap!

Alahai...saya ni bukannya pandai sangat nak mekap bershadow2 bagai tu. Just applykan BB cream, eyeliner dan lipstik jek.... eye shadow guna kaler kulit jek la....kang jadik pelik plak muka saya ni..

M kata dia ada tengok Youtube pasal lelaki yang suka mekap jadik pompuan.....LoL~! Sudah semestinya lawak bagi saya. Dan antara tips lelaki berkenaan mengenai macam mana nak cabut bulu kening adalah sangat kelakar! Nak tau? Hi hi hi. Dia guna gam UHU!

Disebabkan M da mempengaruhi saya untuk bermekap, jadik inilah hasilnya~!!!!


Saya sangat suka pakai lipstik merah menyala! Sebab nampak berseri2 gitu.......

Ok. Sekarang saya tengah tunggu contact lens saya sampai. Tah apa la jadik agaknya dengan mata saya nanti.....

En. Saufi suh saya beli kaler grey....sebab dia kata kalau saya pakai kaler hijau....dia takut!

Eeeee...saya rasa da cukup comel da kaler hijau tu......tak mengapalah....saya cuba kaler grey...kalau tak cantik....siap dia!!!

4 comments:

Puan Kutu said...

sy klu tension sy p mkn...buat penat nak mekap bagai.hehe..

Amirah said...

hi hi hi......bila mekap rasa sonok sbb nampak muka fresh dan hilang tension ni...:p

Hana said...

comeynyeeeee~~ =)

Amirah said...

uiks! leptospyra! thanks babe....:p