Pages

Wednesday

Kepada 'ENGKAU'.......bla bla bla

Adehhh...! Tips untuk ketiak2 itam pulak dah! Pengsannnnnnn!

Ok...saya da tak boleh nak view pape....so..dipersilakan untuk memuntahkan perasaan anda yang gedik tu puas2 yek......

Kawan saya kata..dia tak suka dengan bahasa ewwww 'engkau'........

Dan yess....perempuan kalau cantik tapi perangai tak cantik....akan terus nampak tak cantik.....

Tapi kalau perempuan tu tak cantik....perangai pulak tak cantik.....bertambah2 la tak cantik..kan~! LoL~!

Di sini perlu untuk kita buat perbandingan kasi 2 2 nampak buruk....tak perlu nak carik kelebihan di sebalik keburukan......

Kesian betul saya tengok 'engkau'.....

Kelihatan seperti hamba cinta pada usia yang sangat muda.....da la pulak tu.....perasan yang 'engkau' memiliki hati yang suci bersih walaupun tak cantik.......so pity~!

Btw, 'engkau' tidak perlulah kelihatan seperti perempuan yang sangat menjengkelkan saya....just be cool...and live ur life without thinking of him only for a second...please....

Do not be too girlish and 'sotong' in your blog. Saya tau, realitynya 'engkau' tidak begitu.

Saya perempuan dan 'engkau' perempuan.

Saya 23 dan sudah tentunya saya sudah melalui zaman 'engkau'.

Saya pun pernah kapel dengan lelaki itu dan I really know him better than you do.

So, tak perlu la nak bercakap semua macam 'engkau' sorang saja yang tau. Sebab 'engkau' akan buat aku tergelak sampai tersedak setiap kali aku imagine apa yang 'engkau' cakap tu betul2 terjadi.

Ok la...tahniah diucapkan kerana 'engkau' mampu bertahan dengan laki 'engkau' sehingga 25 bulan dalam jarak jauh....

Saya pula amik masa 24 bulan untuk bersabar dengan laki 'engkau' dalam jarak yang dekat.....

LoL~!

Cop2!

Kalau 'engkau' nak kasi balik laki 'engkau' tu kat saya, saya nak minta maaf awal2 sebab saya tak mungkin akan terima laki 'engkau'....sebab I have so many bad experiences with him..... so...saya kasi la peluang kat 'engkau' untuk merasa bad experiences tu jugak k~!

Seronoknya~!

Ha ha ha!

4 comments:

Aziza Shamsudin said...

huishh..mrh benooo..*tarik napas* peluk mira~ sabooo ;D

Amirah said...

ha ha ha...sengal la jija......ni bukan marah la...ni cool....

Anonymous said...

ish sapa kata ni cool,ni mcm meluahkan marah la...kalau cool gaya penulisan dia lain.

asal ko marah sangat dgn 'engkau' tu..kesian dia..haha.

dah3 la tu smpai bila lagi ko nak mcm ni..just let it go..

Amirah said...

ha ha ha...anon....like i care~!