Pages

Sunday

Ketegangan Kepala hOtak~!

Semoga Malaysia mampu mengalahkan Singapura pada 28hb Julai 2011! Kembalikan kegemilangan 6-0 mcm dulu k! Sayang Harimau Malaysia yang comey belake.....terutama sekali S. Kunalan! I lap u!

Masalah penghantaran Skynet memang tengah menyesakkan kepala hotak ni. Adeh...Harap2 semua barang2 customer selamat sampai. Please la Skynet. Saya tak suka masalah remeh temeh mcm ni. Saya da bayar awak. Kenapa awak masih mahu menyesakkan kepala hotak saya ni? Please be professional la dude!!!!

Poslaju da semakin lembab! Awal2 saya da ban Poslaju. Takkan Skynet pun saya nak ban?? Adeh.....problem2.....

Next week bertambah la kerja2 clerk ayah saya. Cian.....

Disebabkan masalah Skynet, hari ini saya tak mampu nak menjahit. Takde mood ok! Mood saya hari ini memang la tersangat garang. Ditambah pula dengan ketegangan menonton S. Kunalan beraksi di padang tiruan Singapura. S. Kunalan, datanglah ke mari. Tenangkan jiwa peminat kipas susah mati awak ni. Hu hu hu.

Ok la. Malam ni kena tidur awal. Esok nak kena borong kain2 untuk buat bantal. Pastu kalau ada mood, nak siapkan bantal customers. Saya akan pastikan esok adalah hari paling penat dalam hidup saya. Yeah!

Nyte~!

2 comments:

Puan Kutu said...

malaysia kalah teruk gak kan..tggu kt bukit jalil pulak..en suami kata mlyisa mesti menang..haha tgok jer la nti..

Amirah said...

yezza! sy yakin mesia menang!