Pages

Thursday

Kisah Saya Untuk Hari Ini.

Haih! Menyampah pula dengan ayah aku ni. Aku nak tengok Chelsea VS Harimau Malaya, dia pula suka2 jek tukar channel tgk org naik basikal! Pe la ayah ni.....eeeeee!!! Nasib baik la semalam dia goreng char kuew teow sedap. Ha ha ha. Saja nak pujuk hati ni.

Tadi Mama ngan Ayah pergi Tesco untuk belanja bulanan. Beli barang2 keperluan dapur dan keluarga. Biasalah kan. Tiap2 bulan memang macam ni. Bonet kereta penuh! Kalau penuh konfem la barang2 byk kan.... Kalau dulu, saya jek la yang disuruh memunggah barang2 dalam bonet ke dapur. Tapi sekarang tidak lagi! Yihaaa! Mama dan Ayah tak kasi saya angkat barang berat2. Tulang saya kan sudah reput. Mana boleh angkat barang berat2! LoL~!

Bertuah En. Saufi nanti. Lepas kawin dengan saya, mesti badan dia naik muscle2 kental. Ha ha ha. Semua kerja dia buat. Saya buat kerja2 ringan jek la. Mengemas, memasak, menggosok baju. Dia mesti la kene menyental bilik air, mengangkat barang2, susun atur perabot. Wahhhh! Bahagianya saya....! Dan sudah pasti la En. Saufi pun bahagia kerana bakal memiliki susuk tubuh yang gagah perkasa gitu! Sekarang pun dia da cukup tough! Lagi2 kat bahagian perut. Kawaii~!!!

Sejak akhir2 ni, saya jarang sms dengan dia. Tapi hati ni tetap tenang. Dia jek yang rindu melebih2 kat saya ni. Almaklumlah, saya kan permaisuri dalam istana hati dia. Oooyeah! Sebenarnya saya sibuk sangat menjahit. Dia pulak sibuk dengan kerja dia. So, di situ perlu ada persefahaman. Yang penting masing2 sangat jujur dengan perasaan masing2.

Ok. Saya stop bercerita tentang KAMI.

Ni saya nak luahkan perasaan saya pulak.

Kesian betul kat Didi.

Tak sangka la ada jugak jantan dayus yang suka marah2 perempuan dekat dunia ni. Tadi nasib baik la dia xsentuh Didi. Ayah da marah gila babeng da tadi. Kalau ayah dapat tau dia sentuh Didi, memang ayah serang hendap jantan dayus tu.

Tadi saya cari FB jantan sampah tu. Terjumpa. Saya tengok dalam album dia. Ada anak bini. Dia ada anak perempuan.  Dari situ saya da start menyumpah2 kat gambar anak perempuan dia supaya membesar dalam keadaan yang suwey disebabkan kedayusan bapak sendiri! Wah! Tiba2 imagine cerita Drag Me To Hell. Ha ha ha. Cuma saya xamik butang baju anak dia jek. Geram punya pasal la ni kan.

Bila tengok Didi menangis2 tadi, tiba2 saya nak bertukar menjadik Evelyn Salt pulak! Zap zup zap zup! Pommmm! Kasik headshot kat jantan sampah tu. Wah! Puas hati lagi di situ. Ha ha ha. Jahat gila saya. Nasib baik la kaki saya pernah patah dan tulang belakang saya injured. Kalau tak memang saya join CIA sekarang jugak! Demi mempertahankan maruah adik saya......mulia sungguh!


Alamak!

Entry saya tiada gambar la...

Kesimpulannya, entry saya tak menarik untuk dibaca....hu hu hu..sedihnya....

No comments: