Pages

Friday

Lelaki Show Off.

Sejak ada FB ni, macam2 saya boleh tengok perangai orang.

Yang perempuan biasalah, camwhoring jek kejenya. Tu kalau yang perasan hot la. Yang tak hot, senyap2 jek. Bagus yang tak hot ni.

Saya takmo la cakap pasal pompuan. Saya nak cakap pasal orang lelaki ni. Kalau kat FB, macam2 nak tunjuk. Mentang2 la guna BB. Boleh update FB setiap masa. Tangkap gambar makan KFC atas feri la. Amik gambar buat surprise kat gf la. Beli donut pun nak amik gambar. Tu belom tengok status dia bila ada jek yang terjadik pada aritu. Ok. Ni saya fokus pada seorang kenalan lelaki saya. Pada mula2 kenal dia, ok la kot. Tapi, da lama kenal, rasa mcm meluat pulak. Geli la setiap kali sume benda dia nak bagitau kat FB.

Yang peliknya, tak semua lelaki macam tu tau. Dia sorang jek macam ni.

Saya ibaratkan dia ni macam, dulu tak pernah dapat, da dapat sekarang rasa bagus sangat da diri dia tu.  Padahal kalau nak ikutkan, benda bese jek. Nak update2 bagai nak rak. Kadang2 saya rasa dia ni macam riak sikit. Kalau dulu ada masalah dengan gf, selalu sangat cerita kat saya. Dia kata ini rahsia. Tapi, bila kawan mama pun tahu, saya tak boleh nak cakap apa da. Memang dia jenis suka show off. Gf dia ni doktor. Ada la halangan keluarga belah gf dia ni tak suka kat dia. Tapi gf dia takmo lepaskan dia. Dia pun takmo lepaskan gf dia sebab gf dia ni da takleh pregnant, so, xde lelaki da nak kat gf dia selain dia. Ok. Itu adalah cerita yang dia bagitau saya. Nampak sesuatu tak kat sini? Dia letakkan diri dia dalam keadaan yang baik2 jek.

Ergh!

Sorry2....dia ni sebenarnya agak busuk. So, memang saya tak suka! Ha ha ha!

No comments: