Pages

Saturday

Baby Iman Da Tindik Telinga! [Coretan Dari Baby Iman]


Haiiiii!! Saya da tindik telinga tau! Saya da boleh pakai anting2...sonok sangat2!! Kali ni saya da purrrrfect bergelar mami jarum super junior! Rantai ada...gelang ada...kini anting2 pun da ada. Kelas ko Jah! Tengok la gambar saya kat bawah tu.......


Lihatlah telinga saya yang da bertindik ni. Saya tak nangis pun masa tindik telinga. Hebat kan saya! Tapi kakak Amirah lagi hebat tau. Sebab baru lahir jek terus kena tindik dengan mak bidan. Takde bius2. Takde tembak2. Nak tau caranya...kena tanya la mak bidan tu sendiri. Tapi pape pun, saya tetap comel dari kakak Amirah tu. Hi hi hi.

Ok la.....bubbye!




No comments: