Pages

Saturday

Final Destination 5...Mantap!!!!



Malam ni saya dan adik2 saya, Nakip and Didi, secara tiba2 nak melayan Final Destination 5 di pawagam. Ni sumenya gara2 Nakip yang bagitau saya dan Didi bahawa movie kali ni best gila! So, apa lagi, teruja la kitorg. Cek schedule wayang...tup2...ada!!! Tayangan start jam 11.10 malam. Midnight movie la apa lagi! Kesian Deli sebab tak boleh nak tengok. Mama dan ayah tak bagi sebab klasifikasi movie tu 18SG.

Dinasihatkan...jangan bawak anak kecil tengok movie ni! Siyes beb....movie ni mengundang nightmare pada mereka!

Apa yang nak saya katakan tentang movie ni ialah......SUPERB!!!!

Tapi..before korang tengok FD5 ni....korang kene tengok FD sebelum2 ni....1,2,3 and 4.....Saya xmo gtau sebab apa....korang kene tengok then baru korang akan faham.... Heee...

Tapi kali ni, cara kematian diorang memang mengerikan. Banyak adegan2 yang memeranjatkan dan tak disangka2....

Saya kasi 5 bintang untuk FD5.....pegilah tengok cepat2 ye!!!!


No comments: