Pages

Thursday

Tak perlu tajuk!

Alhamdulillah...selama ni entry aku ada jugak orang baca ye. Patutlah earning Nuffnang naik mencanak2.

Disebabkan aku tau kau da sedar dengan entry2 aku sebelum ni...aku harap kau akan lebih menghormati aku. Sebab aku pun masih menghormati ex gf En. Saufi dengan tidak meng'overexpose'kan hubungan cinta kitorang. Learn from mistakes!

Beribu2 peminat kau marah2 aku seorang. So...the winner is me! Of course!

Ex-gf hidi yang paling lama sku sorang jek. Kau tak payah nak yakin sangat dengan lelaki. Semua lelaki tak boleh dipercayai. Sedangkan yang da kawin pun boleh bercerai berai.

Thanks la sebab da melepaskan anjing2 menyalak kat blog aku ni ha....jangan lupa cuci balik taik2 anjing yang ada ni....faham!

No comments: