Pages

Friday

Upin Ipin Vs Hagemaru.

Arghhhhh! Tension betul! Hari ini saya duk mengerjakan cartoon Upin Ipin jek ni untuk apply kat atas kain felt. Tapi, kesabaran yang saya pendam selama ni akhirnya menjadi deraian ketawa mama n ayah n Didi n Deli!!! Bukan apa....Upin Ipin saya da jadik macam Hagemaru!! Mencik!

Sambil google gambar Upin Ipin dan Hagemaru, saya terjumpa 1 forum dari Indonesia yang diskas pasal persamaan kartun ni....Ada yang benci banget sama kita tapi ada jugak yang open minded! Sayang mereka yang minda terbuka tu. Siap puji lagi rakyat Malaysia yang mampu buat animasi sampai masuk dalam Disney Channel. Hi hi hi. Mekasih ya ibuk2 bapak2....Muah2!

Papehal pun saya malu sangat nak kasi kat customer saya gambar Upin Ipin yang bertukar menjadi Hagemaru berkembar....! Huwaaaaaaaaaaa!!!

No comments: