Pages

Saturday

Esok Nak Balik Kontan!

Sedih jek rasa nak tinggalkan rumah ni terutama Iman and Bella.

Ops! Belum terlambat lagi untuk saya mengucapkan selamat hari raya kepada pembaca semua...diharapkan korang sume beroleh kelebihan di bulan kemenangan ni....


Barang2 sume da masuk dalam kereta. Macam nak pindah umah da. Maklumlah, barang2 saya dan Didi sekali. Dalam kesedihan, ada juga terselit kegembiraan di hati ni. Ayah mengizinkan saya untuk membawa kereta dia sementara Mr. Ne-Yo saya menunggu masa utk direnewkan roadtax..... yihuuu! Dapatlah saya berniaga lagi. Hi hi hi....

Tapi, di dalam kegembiraan, terselit jugak kerisauan di hati. Risau sangat konfius masa pendaftaran subjek. Mana taknya, saya dipanggil masuk balik untuk meneruskan pengajian sem 3...padahal sem 3 saya da settle da.... sepatutnya saya masuk untuk sem 4.... Kalau la saya terpaksa masuk sem 3...terpaksa la saya redha saja.... Mungkin ada hikmah di sebaliknya.....

Tapi kan....dalam kerisauan tu...saya bercita2 nak amik degree kos business lepas saya abiskan degree engineering ni.... Hi hi hi. Maybe study sambil bekerja kot. Belajar ni sesuatu pengalaman yang menyeronokkan tau.

Insyaallah cita2 saya tercapai....amin!


Motif gambar? Saje jek nak tunjuk tudung dari Turki ni....Gf Nakip bagi....selambak dia bagi! Kakak ipar dia org Turki...tu yg memborong tudung Turki ni.... Nice sangat! Tapi pendek sket la tudungnya....tapi kalau pakai memang nampak kemas la sket....


Teka gambar sape ni??? Inilah nenek saya dan suami baru dia. Ops! Atok baru saya. Semoga berkekalan hingga akhir hayat la gamaknya ye.....





Bayi2 ini yang akan saya tinggalkan. Sedih sangat. Tak terkata apa2 da. Saya memang taknak jumpa mereka esok. Mesti saya menangis..... hu hu hu... Saya tak dapat bayangkan macam mana keadaan diorang mencari2 saya. Sebab sebelum ni pun mesti dorang cari saya dulu. Mana saya pergi....dorang mesti kejar.... ok2.... Takmo ingat da....sedih sangat!

La tahzan Amirah! La tahzan!!!


No comments: